Garancia, Reklamáció
Reklamáció: Reklamáció a garanciaidőn belül, abban az esetben nyújtható be, ha a termék hibásan érkezik hozzád vagy rendeltetésszerű használat közben meghibásodik, garanciális/reklamációs hiba keletkezik. A hiba észlelését követően jelezd felénk a meghibásodást és a terméket ne használd a továbbiakban.
Így tudod érvényesíteni a Reklamációt
Csomagod állapotát a rendelésed visszaigazolásában megküldött rövid linkre kattintva elérhető nyomonkövetési oldalon tudod ellenőrizni. A kézbesítést követően, amennyiben a termék hibásan érkezik hozzád vagy rendeltetésszerű használat közben meghibásodik, az “Igény kérése” gombra kattintva válaszd a Reklamáció opciót.
Az igény leadásához meg kell adnod egy szöveges panaszt, valamint szükséges legalább 3 képet feltöltened (1-1-et mindhárom kategóriában), amelyek mérete darabonként nem haladhatja meg a 2MB-ot. Az igény leadás az “OK” gombbal véglegesíthető.
Amikor az igény beérkezik hozzánk, a rendszer erről tájékoztatást küld neked, valamint megvizsgálja, hogy van-e még olyan tétel, amelyre igény nyújtható be. Amennyiben nincs, úgy a következő kép jelenik meg.
Ezt követően kollégáink néhány munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot.